oncontextmenu="return false"

Solen är framme!

Vilken kväll det blev igår! Red vilse, var ute och virrade runt i 4 timmar innan jag hittade vägen, tur att Miio va snäll och inte gjorde nå bus. När jag kom hem råkade jag duscha i en timme och tjugofem minuter, trodde att de hade gått sådär tjugo minuter. Tur att resten av familjen sov, haha, annars hade dom nog sagt "Fy Tove!"
Sen dog jag till flickan som lekte med elden, fick en klump i magen när jag fick sms av  "x" vilken kväll säger jag bara....

Nu är solen framme, jag har tagit ut högtalarna och nu ska jag ut och pressa! Jag och mamma ska ut och simma med hundarna när hon kommer hem, jätte bra träning för mina små tjockisar, hihi.
Juste försov mig också, skulle ha vart i stallet kvart i 11 och jag vaknar tio i 11, fick ställa in, suck på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0