oncontextmenu="return false"

solen lyser himlen är blå, eller...?

Regn och rusk, svensk sommar var det ja.
Imorse ringde Björn och väckte mig vid 10, ha ha ha, jätte kul. När vi hade pratat klart bäddade jag ner mig och hunden framför tvn och låg där och gosade, riktigt mysigt!

Nu funderar jag på att jobba lite, ska måla huset och innan jagkan göra det ska alla väggar rengöras. Tror att det är en halv långsida som är färdigtvättad så har lite att göra!

Jag och Lena skulle rida tillbaka hästarna till betet men eftersom det strulade en massa med hovslagaren idag så skjuter vi fram det till imorgon. Förhoppningsvis är det bättre och skönare väder då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0