oncontextmenu="return false"

stackars min kropp....

Aj Aj Aj!
Fick Chasmir på sådär 800kg över mig. Kan lova att hela kroppen för super ont! Hade ont i ryggen innan, dock inte så farligt men nu gör det så sjukt ont. Kan inte lyfta höger arm, hon trampade mig på utsidan av höger fot, vilket känns. Har ont i vänster hand eftersom hon drog iväg när jag skulle fånga henne igen, har ont i huvudet också, hoppas på att de hänger ihop med ryggen!
Hoppas verkligen på att det inte sitter i utan släpper, hur ska jag kunna hålla mig still? Inte en chan att det kommer fungera! Och sitter det i måste jag till läkarn som kommer säga att jag ska hålla mig still, åååh döda mig!

Inte nog med allt det här, dom har spänt tandställningen i underkäken, eftersom det är för trångt fick som slipa bort lite på tänderna, så det är inte alls skönt! Är så irriterad, kanske kommer få dra ut en tand iallafall, vrf kunde dom inteha gjort de från början?

FUCK LIFE!<3

Kommentarer
Postat av: tebbe

du är det braigaste jag har, inga tvivel ♥♥♥♥

2011-06-13 @ 23:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0