oncontextmenu="return false"

trött chey!

Åh herre vad trött man kan vara!
Har faktiskt hunnit med rätt mycket sen förra inlägget!
Fick nå ryck och slängde på mig träningskläderna och sprang sådär 4km, trodde att jag skulle dö men det gick otroligt lätt! Så nu är jag super taggad på att börja springa regelbundet, ska sattsa på att köra på samma sätt som förra sommarn. Gå upp klockan 6 på morgonen, springa, duscha, äta frulle gå och sova. Är faktiskt riktigt skönt!

Efter springturen blev det en lång skön dusch! Och efter det blev det lite pankaka, förstår fortfarande inte att man tyckte att det var så underat gott när man var liten, konstigt det där ;)

När vi hade ätit så fastnade jag framför tvn tills björn ringde! Så jag gick ut med hunden medan jag pratade med bjönrn. Vårat samtal slutade med att båda var helt tysta, jag satt och kollade runt på fejjan och han titade på tv, knasungar är vi allihopa allihopa allihopa ;)

Sen tittade jag klart på eclipse, hade sådär en halvtimme kvar och efter det fick det blir 17 again, vet fortfarande inte om jag gillar den eller inte... Kan inte bestämma mig ;)
Nu har jag vart ute och funderar på att krypa ner i sängne,
såå nattti! (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0