oncontextmenu="return false"

värdelös dag!

Värdelös dag är det minsta man kan säga.
Vaknade väl runt sådär 20 i 11? Kunde inte somna om så gick upp. När jag kom upp ringde björn, pratade med honom i en timme och sexton minuter. Hihi, busigt. Sen åt jag glass till frulle för att jag inte kan tugga för att de gör ont i tänderna, suck.

Nu ska jag slänga på en film, efter 5 ska Lena och jag rida hem Chasmir och Miio, eftersom dom ska skos imorgon och båda är helt sönderbitna av mygg, knott och broms så ska dom få stå inne ikväll/natt/morgon och sen rider vi antagligen tillbaka dom imorgon efter skoningen.

Mer än så händer inte idag, min kropp gör fortfarande ont så fort jag rör mig, men men. Kan inte vara still längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0