oncontextmenu="return false"

världen är bra sjuk.

Nu sitter jag här i soffan med datan i knät och myser framför tvn. Behöver sova men gört inte, knas.

Blev ina hästar idag, åska och regn lät inte direkt jätte mysigt varken för mig eller hästarna. Det är inte det att jag inte vill bli blöt utan för att det inte känns speciellt kul att slänga på en sadel på en pissblöt häst som ligger och skaver. Nej då kan får dom hellre stå en dag extra. Kan inte regna imorgon, tycker jag iallafall... Men vi får väl se vad vädergudarna hittar på.

Istället för att åka ut till pollarna ställde jag mig på stegen och började tvätta av huset, måste ju göras eftersom jag ska måla snart. Kan säga att jag var blöt och kall när jag var klar, sprutade ner mig själv och ja... Inte så smidigt kanske ;)

Nu är det kanske dags att besöka sängen? Känner att jag inte har någon koll på vad jag skriver, hihi.
Natti(k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0