oncontextmenu="return false"

det här är sjuka dagar känner mig ju inte så frisk...

Åh herregud vad ingenting går bra för mig, iallafall inte igår.

Skulle åka hem, självklart glömmer jag tågkortet, inte hela världen har ju mitt vanlig kort. Självklart ska de krångla och inte funka... KUL! Men efter sådär 100 år kom mamma och hämtade mig i e-tuna så kom hem tillslut.

Vi lagade mat, blev bakadpotatis med kycklingröra. Haha, va så trött så orkade mer eller mindre inte äta så somnade i soffan istället.



Idag vaknade jag halv 8, haha, de är verkligen inte bra och somna tidigt.
Nördade sims ett tag och sen vid 1 åkte jag ut till pollarna.

Började med en jätte mysig tur med Miio i de underbara vädret! Galet mysigt!!!
Sen red jag ut barbacka på Chasmir, underbaraste pollen strulade lite i början men när jag blev lite sur och höjde rösten så gick hon som en ängel resten av turen!

Lena undrade om jag kunde raka Helen så vi tog fram rakmaskinen och hästen och så satt jag skären i manen... UHH! Eftersom hon har så tjock kommer de inte in någon luft och hon får som exem nästan så därför rakade vi bort den. Kan säga att jag mådde riktigt dåligt när den bara försvann!!!
Och så rakade vi benen och fixade till allt hår under hakan, måste säga att de faktiskt blev riktigt snyggt fast all man försvann osv osv. Lena var iallafall jätte nöjd, ungefär lika nöjd som jag var hårig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0