oncontextmenu="return false"

godmorgon!

Nu är jag vaken och taggad för ännu en dag med träning!

Igår åkte vi till sura och tränade för Evelina, måste faktiskt säga att till och med jag är nöjd, och det är inte ofta det händer!
Både Lena och Evelina var jätte nöjda och fick höra att jag aldrig har ridit så bra och om jag fortsätter sådär och vi får bort Miios ovana att "vara rädd" för hörn och inte alls gå rätt stäld så kommer vi snart kunna komma ut och tävla. Det är verkligen sånna dagar som driver en frammåt!
Haha, Evelina var överlycka över att jag faktiskt blev riktigt arg! Både hon och Lena var blev lite förvånade när jag tröttnade totalt på Miio som bara fjolla sig så jag drog i båda skänklarna och höjde rösten och tillslut kunde hon till och med skritta ändå ut i hörnet utan att reagera minsta lilla.
Och nej hon är inte rädd för hörnen! Hon fjollar sig bara för att komma undan dressyrarbetet eftersom det är jobbigt, så istället för att göra det så enkelt som möjligt för sig själv och lyssna på vad jag ber henne om ska hon kasta sig i hörnen gå emot mina hjälper och vara allmänt jobbig. Men snart är det borta!

Idag ska vi åka och träna, dock utan evelina men nu vet jag till 100% vart jag har och vill ha Miio. Man kan tycka att det är synd om henne men det är faktiskt så att det är hon som gör det jobbigt för sig själv.

Btw nu är jag sjukt sugen på att åka och ut tävla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0