oncontextmenu="return false"

hemma i skultuna

Ja, igår bestämde jag mig för att åka hem till mamma och pappa. Kändes så värdelöst att ligga i soffan på ökna och bara dö! Hade feber igår och orkade knappt göra nånting så det kändes lika bra att åka hem.

Idag har jag bara lite feber men halsen är svullen och min röst är fortfarande helt åt helvete, suck. Men mår iallafall bättre än igår så de går år rätt håll iallafall!

Satt och tittade på gamla bilder... ååh vad det finns mycket jag saknar!


Saknar faktiskt hoppningen och alla tävlingar!


Hihi saknar våra fotokvällar!
Den här är tagen en sommarkväll 2007, en sommar jag aldrig glömmer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh vilken underbar bild!

2011-03-19 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0