oncontextmenu="return false"

Längtar efter en dejt med duschen, hihi!

Såå, nu ska jag gå och prata med mamma sen blir det en varm och skön dusch! Känner verkligen ett behov utav en dusch nu, känner mig sådär äcklig, ändå duschade jag igår när jag kom hem.
Efter duschen ska jag titta klart på vampire suck, haha den är så sjukt dålig så blir sådär lagom mysig att somna till.

Imorgon ska jag försöka plugga lite, har så sjukt mycke att göra så det vore verkligen skönt att göra klart nånting av allt som "står på listan". Men får se hur jag mår imorgon, hoppas verkligen på att febern försvinner!

Uppdaterar nog ingenting mer ikväll så godnatt på er, hoppas ni drömmer lika rosa söta drömmar som jag! (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0