oncontextmenu="return false"

Massa trams om ingenting :)

Nu har Clara åkt hem och jag funderar på vad jag ska hitta på.
Funderar på att slänga på nån film fast skulle verkligen behöva plugga, men hittar inte riktigt kraften till att göra det. Skulle behöva laga mat men känner inte för att äta nånting. Får nog bli en kopp te och en film, super.

Mår jag inte bättre imorgon åker jag hem, pappa var såå trevlig så... Han kunde till och med tänka sig att hämta mig istället för att säga att jag skulle ta bussen, börjar tro att nånting är fel?  Haha, de är lixom MIN pappa vi pratar om. Men jaja, vill han så gärna hämta mig får han väl göra de helt enkelt.

Känner att jag inte har nånting vettigt att skriva just nu, men så är det när man verkligen inte har gjort nånting alls på hela dagen.
Och bara för att skriva en ointressant sak till så känner jag att jag behöver lite frisk luft.

Haha ååh vad det här inlägget blev knas! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0