oncontextmenu="return false"

myysig kväll med myysigt folk!

Hihi, den här veckan har faktiskt vart riktigt bra måste jag säga :) En massa bus och mys, dock väldig väldigt väldigt för lite sömn men vafan man lever bara en gång!

Igår kväll tänkte vi gå och lägga óss tidigt så runt kvart över 11 hoppade jag in i duschen. När jag kom tillbaka va Clara borta, jag fatta ingenting. Haha när jag kommer in i mitt rum och tänder lampan sitter Clara i min säng och Atle ligger under mitt täcke, buuus!
Jag kastade på mig kläder och Clara tog över duschen och så kröp jag ner under täcket och pratade med Atle. Efter ett tag knackar de på dörren och så kom Bark och Albin. Vi satt och prata och skratta en massa.

Kvällen, eller ja natten, slutade med att vi gick ner till nian och möblerade om så slutade med att Clara, Bark och Albin sov på två madrasser på golvet och jag och Atle sov i hans säng. Hihi, massa busigt! Pratade massa och skrattade och slutade med att alla somna.

Jag och Atle vaknade av att Albin låg och snarka så vi låg och småskrattade åt honom, smått kul. Vid kvart i 7 vaknade alla och runt 20 över 7 gick vi ner och åt frulle medan pöjkarna låg kvar och sov.
Nu har vi svenska, ska ju åka hem idag eftersom vi är lediga imorrn, så ska rida Miio som har vart hos Evelina den här veckan. Blir nog super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0