oncontextmenu="return false"

nu är jag trött på att inte må bra

Behöver plugga men orkar inte. Har feber idag igen, huvudvärk och känner mig sådär härligt sjuk.

Och inte blir det bättre av att titta på gamla bilder, känner verkligen hur tårarna bränner...
Vet inte om jag ångrar det som var eller om jag saknar det... En sak vet jag iallafall, jag var så otroligt lycklig på slutet, men frågan är var det värt det att känna den lyckan och sen dras ner i mörkret igen. Jag vet inte!



Mitt i allt hittade jag en bild som man bara inte kan låta bli att le åt, stackars Viktor ser livrädd ut ;)

Kommentarer
Postat av: clara

haha ser ut som du typ är arg på honom och skriker på honom xD och plus hans "reaktion" gör så att han ser totalt livrädd ut XD

2011-03-18 @ 15:36:22
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se/
Postat av: ttuv

sv:

HAHA undra vad han har sagt egentligen! ;)

2011-03-18 @ 16:05:41
URL: http://rosasotadrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0