oncontextmenu="return false"

suuuper dålig uppdatering, jag vet!

Men har verkligen inte orkat starta datan och skrivit nånting, därför har det blivit såhär. Men nu lovar jag att jag ska förbättra mig!
Nu känns de som att klockan är superduper mycket, kontigt? Nej vi ställde ju om klockan igår så nu är den egenligen halv 10 och inte halv 9, busigt värre.

Idag ska jag åka ut till pollarna och så ska jag och lenas kompis dotter rida över till solberga och rida både Chasmir och Miio.
Efter ridningen ska jag ta tag i saken och plugga resten av kvällen! Har en massa att göra, suck.

Kommentarer
Postat av: Vilja

Men, du har väl inte ställt TILLBAKA klockan en timme? Man ska ju ställa fram den :P Eller så är det bara jag som missuppfattat din text (a)

2011-03-27 @ 16:38:19
URL: http://gatukorsning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0