oncontextmenu="return false"

Tränat!

Ja, jag fick värsta rycket och tog fram skidorna så pappa hängde med ut på åkern och körde en sväng. Galet värre hallå! Kändes att jag har inte har åkt på nåra år nu, men på slutet gick det faktiskt rätt bra måste jag ju säga. Gjorde värdens vackraste ramling också! Fick för mycket bakåtvikt så ramlade bakåt, haha, och de gick rätt fort så skidorna fortsatte åka medan jag satt i snön, ojojoj tur att ingen såg mig alltså ;)

Så nu är jag nyduschad och fräsch igen, ska faktisk ta tag i det här och fortsätta plugga, suck. Men måste verkligen ta tag i det här, har vart borta en hel vecka så nu gäller det att inte ligga efter i mer än nödvändigt lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0