oncontextmenu="return false"

värdelös dag

Michaela ringde och väckte mig vid halv 9 och kvart i 10 var jag ute i stallet, duktigt att jag faktiskt kom upp tycker jag!
Red och fixxade i stallet innan jag åkte hem och slängde på en film, blev prom night, har fortfarande inte sätt hela så nu är de gjort! Haha. Höll verkligen på att dö i slutet, inte för att filmen va läskig utan för att dörren bara åkte igen utan anledning! Ramlade nästan ur sägen kan jag ju säga.
Efter det tog jag och mamma en tur ut till hälla och handlade och nu sitter jag här och döar. Alltså en värdelös dag!
Nu ska jag ta och plugga, ska göra klart djurkunskapen, sen blir det solsidan och så ska jag länga i hårfärg i håret innan jag får krypa ner i sängen och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0