oncontextmenu="return false"

ÄCKEL DAG!

Är på så grymt dåligt humör just nu! Först en förjävlig dag i skolan, fast okejj engelskan va helt okejj med trevligt folk. Och så funkar allting skitbra, inser att jag kommer hinna med tåget, skönt. Fixar biljett och går upp mot tåget precis när jag kommer fram till rätt tåg åker det, SKIT! Så sjukt trött på det här! Trött på att åka fram och tillbaka, trött på våran klass och tappade helt lusten till allt som har med livet att göra.

Nu kommer det intressanta, biljetten kanske inte funkar på nästa tåg, sååå jaa nu måste jag springa in och kolla upp de och så måste jag fylla på busskortet som precis tog slut. Och snart dör datan när internet faktiskt funkar perfa, ibland blir man bara äckligt trött. Hade kunna vart hemma om sådär 20 minuter, nu går inte nästa tåg förän om 40 minuter, då tar de 33 minuter och komma ill v-ås sen ska vi shoppa och grejja och sen tar de 100 år till innan vi landar i skultuna, glad chey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0