oncontextmenu="return false"

är hästen felutbildad?

Tror faktiskt att jag har utbildat Miio riktigt fel! Undra om det är fel att utbilda henne till hopphäst istället.. Skämt å sido.

Fick en knäpp ide när jag åkte ut till pollarna. Så det första jag gjorde när jag kom ut var att bygga hinder, hihi. Fixade iordning Miio och så blev det ett hopp-pass. Gick riktigt bra, åkte inte i backen en enda gång! Och pollen var överlycklig! :) Superkul, har ju funderat lite på att börja hoppa så nu ska jag fixa lite sen kan vi börja hoppträna mer, verkligen jätte kul! Fast dressyren är fortfarande det jag ska sattsa på, men kan vara kul att bryta av och göra nånting annat :) Och eftersom hon går i skogen i veckan så känns det inte jätte roligt att rida ut på helgerna så nu sattsar vi stenhårt på dressyren och lite lätt på hoppningen!

Red dressyr på Chasmir som skötte sig perfekt som alltid! Måste däremot träna upp dressyr-konditonen, hon vill inte riktigt ta galoppombytena och orkar inte hålla igång hela galoppiruetten men annars är jag supernöjd med min pussgurka!


Fast dom kan ju kanske vara lite snälla! Duschade båda två efter ridningen eftersom det var varmt och dom blev svettiga. När jag släpper ut dom går båda två och rullar sig där det inte finns nå gräs, snällt! Så nu får jag borsta två jätte skitiga hästar imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Remyandrea

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-07-26 @ 12:50:02
URL: http://remyandrea.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0