oncontextmenu="return false"

bara för att :)

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3 ?
Vad tycker du om kärlek? Kärlek är översakttat men underbart!
När kramade du någon sist? Nån timme sen
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? Förut ja, nu nej
Är du singel? Yes
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: jo
Hånglat med nån riktigt ful: hmm... inte vad jag kommer ihåg? :)
Hånglat med fler än 50 pers: Nää
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jo
Gjort något riktigt dumt? för många gånger...
Gjort något du verkligen ångrar? för många gånger...
Åkt ambulans? Nejj
Åkt polisbil? hmm, nej
Gjort nåt olagligt? skulle jag gör nåting olagligt? aldrig!! *ironiskt*
Fått din mamma att gråta? jo..
Slagit ner någon? skulle jag aldrig gör :)
Skämts över dina föräldrar? för måga gånger:)
Sagt jag älskar dig och menat det? men ja
Tar du droger? usch fy blä!
Dricker du? ibland
Vilka kläder sover du i? Beror på, helst i bara troser ibland med t-shirt :)
Vad hatar du verkligen? falska fittor!
Varit kär? jaa
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? såklart, varje flickas dröm!
Vill du ha barn? så klart :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Clara
Såg dig gråta? Clara?
Fick dig att gråta? ingenting som ska tas här
Du delade en dricka med? Clara :)
Du gick på bio med? Kommer inte ihåg...
Skällde på dig? hmm... mamma?
Sa någonting till dig och vad var det? mamma, haha tove! det var bara min mobil!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? såklart :)
Pussat någon? näjj
Köpt någonting? Ja
Sjungit? hihi jaa :)
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? räknas mobilen? ;)
Egen dator? ja
Könssjukdom? Nej
Bra kompisar? nejj.. dom är underbara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0