oncontextmenu="return false"

blir så trött...

Gaah, missade tåget igen. Suck. Känner att jag har sånt otroligt flyt på fredagar... Eller? Inte riktigt. Jag som ville komma hem och fixa mig ordentligt innan jag skulle iväg igen, men så blev det ju inte.

Tur att jag laddade datan innan vi åkte iallafall, annars hade jag nog gått hem. Haha, nej det hade jag verkligen inte gjort men är så sjukt tråkigt att sitta och vänta, speciellt en hel timme i "onödan". Men jaja, börjar bli van vid det här ;)

Ikväll ska vi rulla in till västerås och busa en massa, ska bli mys åh träffa folk jag inte har träffat på supder duper länge! :)

Nu ska jag väl roa mig på bästa sätt här, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0