oncontextmenu="return false"

duktigt trött chey!

Ååh, är jätte trött, blev för de första sent igår och idag hade vi tre prov! Utan någon lunch för den delen.

Först var det häst och stallskötsel, hade ett teoretisk och ett praktiskt prov, tror att de teoretiska gick bra och hoppas verkligen att de praktiska funkade! Eva verkade iallafall jätte nöjd och jag fick jätte mycket beröm men ändå. Blev sjukt nervös måste jag faktiskt säga, brukar mer eller mindre aldrig bli nervös när de gäller hästar men nu visste jag ju att typ allt hängde på att jag gjorde ett bra jobb eller inte, så då kände jag verkligen pressen!
Vi skulle knoppa manen, visa häst för hand, linda benen och hantera häst i allmänheten samt borstning. Borstningen och den dagliga visitationen gick super, det är liksom sånt man gör varje gång man är i stallet. Häst för hand gjorde mig super nervös! Olle ville inte riktigt lyssna på mig och surade när jag petade lite med spöt men Eva tyckte att jag skötte det fint iallafall. Mina knoppar blev inte alls bra men Eva tyckte dom blev bra, fick jätte mycket beröm! Men vet att jag skulle kunna göra de så mycket bättre, surt. Lindorna blev jag faktiskt nöjd med! Dom blev otroligt nog jämna och fina, Eva tyckte dom såg jätte fina ut, så är nöjd med nånting iallafall :) Fast är mer eller mindre aldrig nöjd.

Fågelprovet gick ju rakt åt skogen. Usch! Vi fick ingen lunch så får väl skylla på de helt enkelt ;)

Omprovet gick bra hoppas på ett G nu! Vore helt underbart att komma tillbaka utan några rester!
Nu ska jag plugga sen städa klart, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0