oncontextmenu="return false"

galen stol-tur igår!

Hejhoppgummisnopp!
Livet leker på ökna som vanligt, igår blev de en galen stol-tur, ha ha ha.

Jag och Clara satt ute och pluggade, och så kommer Atle och Petter och tejpar fast mig med silvertejp i stolen! Armar, ben och magen va fasttejpade så kom verkligen ingenstans.

När jag satt där tyckte dom att de va en superbra ide att lyfta in mig i duschen, så blev inlyft i duschen och duschad.

När jag va färdigduschad bar dom ut mig i en buske och la mig på rygg! Albin och Tim kom också och tyckte att de va super kul, verkligen ha ha ha!!!
När jag låg där i busken kom pålen också, så tyckte dom att jag skulle åka bil! Tur att Pålen hade för mycket grejjer i bilen för annars hade jag kunnat hamna vart som helst ;) Haha, galet värre.

Så iställete för bilturen fick jag komma loss med fötterna, och så tyckte dom att jag skulle gå, haha så blev tvingad att gå medan jag fortfarande va fasttejpad, jätte super kul! ha ha ha.

Sen bar dom iväg mig igen och la mig på sidan, kom verkligen ingenstans! Helt fast, knas! Sen kom jouren och jag fick komma loss.

Busiga pojkar och en jätte våt tove som blev sådär lagom mobbad, mysigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0