oncontextmenu="return false"

håltimme

Dålig uppdatering, sånt som händer här på ökna, internet vill inte riktigt som jag vill plus att de är super väder, vem vill sitta inne då lixom?

Nu har vi iallafall håltimme, superskönt! Jag och Clara sitter uppe i 11:an och tittar på film så tänkte passa på att uppdatera lite snabbt här.

Har både hänt mycket och lite den här veckan, i måndags blev de massa bus som slutade med en "nära dödenupplevelse". Nej okej kanske inte riktigt men nästan! Följde med som sällskap när grabbsen skulle äta och det slutade med att vi höll på att krocka rakt in i ett räcke, men äsch de gick bra iallafall. Fast kan säga att alla va rätt nervösa där ett tag!

I tisdags hände de nästan ingenting, Marcus va här ett tag och sen blev det filmmys och så kom vi i säng ganska så tidigt, superskönt. Tror det är första gången den här terminen jag går och lägger mig innan halv 12! Stört.

Igår hade vi aktivitetsdag. Började med öknaloppet, jag, Clara, Adam, Galten, Jonas, Atle och Kropp gick, blev lite bus! Efter det var det fotbollsturnering, ettorna mot treorna, frivilligt så jag, clara, cajsa, lisa, brjörn, fisken, knut, adam och jonas satt och pratade lite och kastade gräs på varandra, hihi. Sen blev det brännboll, vladmira tvingade mig att plugga så satt där och läste lite samtidigt som jag pratade och busbråkade med björn och joel, sen kom andre också. Bus.

Men nej, nu ska jag vara social här annars kanske clara blir ledsen! Kommer få fetaste pisken av vladmira nu, uuh! Stackars mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Göran Petersson

SNUSKIS! DÖ I MIN HIV!

2011-05-12 @ 18:44:56
Postat av: Peter Göransson

ÄCKEL FJORTIS DÖ I MIN AIDS!

2011-05-12 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0