oncontextmenu="return false"

ingenting vill riktigt funka!

Blir lite trött, har internet i mobilen så tänkte att de blir perfekt, då kan jag blogga från den men nej nej. Går att gå in på allt utom blogg.se så himla segt.

Men livet här på ökna rulla på, blev bio i måndags, trevligt värre! Fast blev lite besviken på filmen faktiskt. Men blev en sen natt, inte så ovanligt kanske.
I tisdags gick jag och la mig klockan 7, vaknade vid halv 10, gick upp duschade och gick och la mig, så går de när man inte mår bra. Men skön var de! Stackars Clara som fick vara ensam hela kvällen.
Igår blev de plugg och bus och massa prat. En helt lagom chill kväll helt enkelt :)

Om fem minuter ska jag redovisa så nu måste jag springa ut och leta efter ann, måste kolla om jag ska ta in vakteln i klassrummet eller om jag ska redovisa utan den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0