oncontextmenu="return false"

skavsår...

... både i öronen och på hälarna, aj.
Allt tjat och bråk har gett mig  skavsår i öronen och efter att ha rott i sådär 30 minuter har jag super ont i hälarna! Men men klagar inte över det ;)

Nu har vi svenska, gör ingenting hihi bus! Dumt att glömma pennan där uppe...

Har inte hänt så jätte mycket dom här dagarna! Eller jo, igår satt Adam och Filip och skrämde upp mig och Clara så slutade med att Clara sov hos mig, hihi bus!
Och i måndags skrämde Björn upp Clara, okejj jag va med på ett hörn men mest Björn så Clara blev super rädd ;) Stackars liten, får stå ut med mycke.

Och så kollade vi på hatchiko, både jag Clara och Björn satt och bölade i soffan, fast Björn va värst, hihi.

Nu ska filip redovisa så vi får väl lov att vara "intresserade"... USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0