oncontextmenu="return false"

stockholm i mitt hjärta!

hihi, blev en dag i stockholm! Kollade på hundbäbisar och kissemissar! Träffade Louise och tog en sväng till åkersbergacentrum, busigt.

När vi åkte hem till västerås igen blev det grillning hos familjen hägglund för att min faster fyller år, trevligt värre! Och nu har jag precis skickat iväg min bokanalys, skönt! Nå nu sa jag bara skriva klar djurkunskapen och referatet innan jag får hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och läsa om proteioner, fett och kolhydrater. Men först får det bli en promenixx med mamma och hundarna.

Hatar egentligen pluggkvällar men nu ska jag fixxa undan det här så att jag inte behöver göra det sen, är ändå snart sommarlov och allt ska in! Vill ju faktiskt ha betyg i alla kurser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0