oncontextmenu="return false"

trötter!

Blev sent igår, kom inte i säng förän runt 7 imorse, oups! Pratat med massa folk i telefon tydligen, skickat massa konstiga sms utan att tänka påre, va nog sjukt trött igår! Va trött redan när jag gick från Cassandra och det blev ju nåra timmar till efter de.

Blev en jätte trevlig kväll med brudarna! Asnice verkligen! Hihi! Klarade mig helt utan skador förutom två brutna naglar och ett blåmärke, tycker de är bra jobbigt! Sprang ju runt i högklackat mitt i natten där utan att trilla en enda gång, brutalt!

Blev inte en enda bild igår, beviken! Hade ju kameran med mig och allt, men nej inga bilder blev det.

Nu ska jag lägga mig på golvet och sova ett tag till, sen blir det en massa plugg! Inte alls okejj, men det behövs verkligen.




Bilderna är tagna för precis ett år sen, pigg tjej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0