oncontextmenu="return false"

dagen fortsätter med en underbar myskväll

Idag har jag vart ute i stallet och ridit en mysig sväng i skogen utan några som helst krav! Miio tyckte att det var super kul att få gå runt i skogen på långa tyglar, höll på att göra sveriges snyggaste avåkning när hon gick mellan två träd, tur att det finns en broms och back på damen.
Efter stallet åkte jag hem och hoppade in i duschen, var nog en av de skönaste duscharna i hela mitt liv! Jag var verkligen svinkall och hade lera i håret, i ansiktet och innanför tröjan.
När jag va klar åkte jag och pappa in till stan och tränade stadskörning idag igen, tror att vi körde i nästan tre timmar.

Nu är jag sådär härligt trött, så ska krypa ner i soffan med tända ljus och äta tacos med mamma, sen kör vi på filmkväll! Var super länge sen jag och mamma hade en kväll för oss själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0