oncontextmenu="return false"

Det finaste som finns

Igår, 24/11, var det fyra månader sen det blev vi.
Tiden har gått helt galet fort, ändå känns det som evigheter sen första super klumpiga pussen, haha.
Till en början trodde jag verkligen inte på det här, nu blir jag bara mer och mer kär för varje dag.

Det finns ingenting bättre än att vara nära, bara ligga i sängen och prata om allt eller inget.
Han är det finaste som finns, utan honom vore jag inget.
Han är ljuset i mörkret.

Jag älskar dig obeskrivligt mycke♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis ! Fett med kul ! <3

2011-11-25 @ 17:18:44
URL: http://sweetlife.devote.se
Postat av: Björn

Älskar dig gullet :*<333

2011-11-26 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0