oncontextmenu="return false"

för en sekund trodde jag nästan att det var sant

Igår kväll gick jag och la mig halv sju, hade tänkt gå upp och titta på så mycke bättre och sen dumpa honom men hade helt brutalt ont i huvudet så orkade inte resa mig upp ur sängen! Tror att klockan va 9 när Björn ringde, kommer knappt ihåg att jag har pratat med honom, vet att jag blev skiträdd när hela sängen börja vibrera, haha.
Somnade om när vi hade pratat klart, vaknade vid ett ungefär och mådde cp illa, gick upp och mamma tvingade mig dricka coola, uuuh. Va vaken nån timme innan jag somnade halvstittande i sängen, stackars min kropp.

När man går och lägger sig tidigt vaknar man tydligen tidigt, haha. Så halv sex vare min kropp galet mycke stelare än innan. Huvudvärken va borde, kände inte av någon feber, och hade inte sådär jätte ont i kroppen bara stel i ryggen och nacken efter en obekväm ställning hela natten. Tänkte nästan hoppa upp ur sängen och springa ett varv runt huset, fast har super ont i halsen istället, benen domnade bort när jag ställde mig upp och febern kom tillbaka. SUCK!
Men mår iallafall lite bättre idag, huvudvärken har kommit tillbaka lite nu men inte alls så farligt.
Ska försöka äta lite yoghurt, har ju inte ätit nånting på två dygn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0