oncontextmenu="return false"

historia med challeballe

bara för att göra therese lite avundsjuk här, blink.

Sitter nere i S3 och har HISTORIA, åååh de suger! Tror att jag börjar ångra att jag valde historia...Typ enorma och jätte svåra prov, kill me! Vill inte se mitt förra prov, kommer stå ett fett IG!

De positiva är väl att jag faktiskt städa imorse, haha. Alla kläder på golvet ligger i garderoben och sängen är bäddad, nice. Ska städa lite mer och ta bort allt damm och dammsuga golvet så blir de nog bra! Kör på tvättning ikväll så ska byta lakan också, ååh vad mysigt! Ska plugga med Challe också, har ingen större lust men snart äre jullov så får väl köra på nu!

Fast det bästa av allt är att jag får ha min älskade för mig själv inatt!!♥

Kommentarer
Postat av: tebbbe

assssåååå sinnes va taskig tjej..............

2011-11-28 @ 14:15:44
URL: http://oronsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0