oncontextmenu="return false"

kan den här dagen bli mycke bättre...?

Äckeldag eller vad?
Har sovit grymtdåligt inatt, hade konstiga drömmar, vaknade så fort jag somnade.
Morgonen var ju totalt åt helvete den också, nu sitter jag nere i datasalen och är helt galet arg.
Jag vill åka hem typ nu.
Vi har engelska nationella om typ en timme eller nånting?
Jag hittar ingenting att skriva om, äckliga hunduppgift.
Jag vill åka hem ännu mer.
Kommer inte träffa min vackraste på hela helgen, fuck my life typ.
Nu vill jag inte åka hem.
Klickade in på Therese blogg och insåg att jag saknar henne mer än mest.

ÅÅH! Trött på folk som är dumma i huvet, och nu gå och dö.
Puss på mitt liv!♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0