oncontextmenu="return false"

nu ska jag bli renare är renast *blink*

Känns som att jag inte har duschat på flera veckor fast jag faktiskt duschade igår, åååh vad jag inte har nå liv! haha. Patetiskt♥♥♥♥

Nu ska jag raka benen mega noga och ta ett fotbad, hihi! Super myyys. Sen ska jag krypa ner i min fluffiga säng och drömma rosa söta drömmar, hihi. fast kommer nog drömma om historian.

Hoppas på att jag inte mår sämre imorgon, annars åker jag till skolan, gör mitt prov, segar ignom lektionen, dör lite på Vladmiras extralektion och sen går upp till mitt rum och är galet osocial och sover bort hela långa kvällen! Hjälp va lätt det där lät... Hoppas min kropp tar det lika lätt också.

Men nej nu ska jag inte dra ut på det här, ska upp TIDIGT imorgon, så puss på rumpan!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0