oncontextmenu="return false"

nu ska jag snart avsluta den här kvällen

Blev en härlig kväll med Emelie Gylkan Gylden *blink*
Vi åkte först in till västerås och tittade när Ida tävlade dressyr på rocklunda, sen sprang vi runt lite innan vi åkte hem till tuna igen.
Jag åkte hem till mig och Emelie till sig för att vi skulle kunna mötas på mitten, sådär romantiskt! Haha, nu har jag precis kommit hem efter att ha sagt godnatt på mitten som vanligt, hihi.
Vi hade världens mysigaste kväll med Andra Avenyn och lite bus.

Nu ska jag snart bortsta tänderna och sen krypa ner under täcket i min stora stora säng. Nej saknar inte alls mitt hjärta, nejnej...


dagens bild får bli snigel helt enkelt bara för att jag är dödstrött och kände att det behövdes en bild.
Snigel är slemmmmmig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0