oncontextmenu="return false"

alla dagar är inte bra dagar

Idag är en sån dag som inte är bra. Jag har gjort alldeles för lite och ätit alldeles för mycke, känner mig sådär halväcklig.

Tappade precis all ork när vi kom hem från mammas shoppingrunda, nu har jag suttit här och nördat Andra Avenyn i nåra timmar och känner mig ännu mer depprimerad. Hade planer på att hitta på nånting, tänkte fota och lite annat, men har ingen lust. Har inte lust med nånting just precis nu, blää.

Vi ska väl snart äta ännu mer och jag ska bli ännu fetare för dagen, sen ska jag slänga på bastun, Melissa Horn och bara känna mig allmänt forever alone, sen ska jag kleta på en ansiktsmask, fixa naglarna och sen sova. Kanske hinner med lite mer Andra Avenyn innna jag kryper ner i sängen.

Om någon hittar min lust så kan du gärna ge den till mig! Börjar faktiskt sakna den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0