oncontextmenu="return false"

en kväll utan att göra nånting, så grymt skönt!

Är helt galet trött! Herre gud, fattar inte varför. Har iallafall inte gjort nånting nu ikväll, typ degat framför tvn mä mor och far och nu satt jag mig och kollade ett avsnitt AA, skönt. Skulle ha träffat Emelie men bruden somnade, vi skulle ha slappat galet men men, vi har mååånga kvällar framför oss!

Va ute hos hästara i sex och en halv timme. Mina prinsessor gick super bra! Chasmir va mjuk och fin i alla gångarter, lite stel i vänster bara men det är inte så konstigt. Miio höll formen i galoppen, blir så härligt glad! Däremot hände det en grej på gången/i boxen när jag skulle sadla Miio. Hade henne på gången, som vanligt spände hon ut magen, saknades 2dm. Jag blev lite smått irriterad när det efter en kvart fortfarande saknades en dm.
När jag står där, utan att ha mina grejer på mig och bara sadeln på Miio så kommer Annelie och Michaela med sina hästar, de står utanför och väntar på att jag ska bli klar.
För det första blåser Miio upp sig ännu mer och jag blir galet stressad när Annelie börjar klaga och säga när är hon klar där inne egentligen? Kan hon inte skynda sig lite? Men vad håller hon på med vi vill ju faktiskt bli klara nån gång, vi kommer inte hinna rida.
Jag blev skitstressad, Miio stog och blåste upp sig ännu mer och trampade som en galning. Gick in i boxen med henne så att de kunde ta ena boxen och fixa sin häst i.
Miio blev stressad och började hoppa runt, jag höjde rösten och hon blev helt till sig och hoppade på mig, sadeln flög åt andra hållet och jag tappade balansen.
Jag tog upp sadeln hängde ut den, smällde igen dörren och gick därifrån. Vet att det va dumt att smälla i dörren men blev så himla ARG! Dom har inte ens tillgång till stallet om det inte finns ledig plats eftersom dom bara hyr lösdrift och inte box.
Att det gick ut över Miio va så grymt dumt men det blev som det blev, jag skulle ha gått därifrån tidigare men ibland är det smart att vara efterklok.

Nu ska jag iallafall sova, glöm inte ställa om klockan, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0