oncontextmenu="return false"

laddar för en läskig kväll med mi favvo-brud

Nu ska jag snart åka ut till Therese, vi ska kolla på paranormal activity och bli rädda, haha! Jag som hade planat att hålla den oskulden länge men det blir det tydligen ändring på. Tror att det kommer bli bäst!♥♥

Gick bra hos tandläkarn idag, fast dom va jätte dumma och drog i min stackars tänder! Och så har dom satt i en tjockare båge så nu spänner det jätte mycket i mina stackars tänder. Blä på det! Fast det är tur att jag faktiskt är ganska van så det onda är nog borta tills imorgon.
Åkte ut till hälla istället för erikslund, hämtade ut nya p-piller, köpte en "one pice" och ett par nya träningsbyxor så nu ska jag frösöka komma igång igen! Hittade inge mer kul där ute men fick iallafall tröstshoppa lite så jag är nöjd *blink*

Nu ska jag byta om och sen rulla ut till Therese och grisarna♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0