oncontextmenu="return false"

när ens vardag faller

Förlåt för en otroligt dålig uppdatering! Men har varken haft tid eller ork.
I helgen var jag hos Björn, flyttade upp till hans nya hus, super mysigt! Vi träffade Fisken en massa och Björn gamla klasskompis. På lördan var det oktober fest, haha, ja frågan är ju hur Fisken mådde. Efter en och en halv timme låg han och körde buss som Jörgen sen, haha! Stackarn blev jätte full på 6-7 öl och låg och spydde. Sen ringde han sin mamma och sa att han ville ligga med nån, haha! Har nog aldrig skrattat så mycke i hela mitt liv. Vid sådär 11 åkte vi upp och tittade på film och sov.

Vi grejade en massa hela helgen och på söndan hjälpte jag Anna, Björns mamma med hästarna som skulle in och deras föl. Avslutade helgen med familjemys framför soffan, hihi.

Från en jätte mysig helg till en förjävlig vardag, men vad ska man göra...Det behöver ju inte vara någonting bara för det. men tänk om.

Nu ska jag försöka få tankarna över till plugget... Ha det så bra, åker förhoppningsvis hem imorgon så då uppdaterar jag mer, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0