oncontextmenu="return false"

när livet rullar på och man svävar på moln

Godmorgon!
Orkade inte uppdatera igår, åkte direkt ut till stallet när jag kom hem. Va helt galet underbart att se mina solstrålar igen! Chasmir kom i full fart med huvudet högt och öronen stog rakt fram när hon såg mig, helt galen känsla i magen! Miio gick fram och buffade mig i magen och sen satt hon huvudet på min axel och blåste varm luft i mitt öra, ååh, ibland bara älskar jag mitt liv.

Red båda flickona, Miio gick helt galet bra! Red upp till solberga och tränade lite galopp på deras grusvägar, både höger och vänster satt perfekt, formen måste vi nog träna på däremot. Vi var ute i lite mer än en timme, och såklart blev det mörkt när vi kom tillbaka, men min fina var super duktig och gick på som hon skulle, jag dog lite!♥
Det var helt kolsvart ute när jag skulle ut med Chasmir. Bestämde att det bara fick bli en skittsväng på åkern barbacka, ooh, det var någon som var extremt pigg! Var super mysigt tills vi hörde en älg ute i skogen och såg den springa över åkern en bit bort, då tyckte jag att det var dags att vända. Vet inte hur Chasmir reagerar på älgar när hon är själv och det är ttalt kolsvart ute och hade ingen större lust att få gå hem utan hästen.
Båda två var super fina!

När jag kom hem tittade jag och mamma på tv en stund sen gick jag och la mig för att sen vakna mitt i natten av att jag blödde näsblod.


Så nu är det blod på min stackars kudde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0