oncontextmenu="return false"

nu kör vi en etologi vecka

Skulle ha uppdaterat igår innan jag åkte men eftersom jag körde så åkte vi så fort som möjligt innan det blev mörkt.

Igår klippte jag mig, nu har jag världens ångest! Hon skulle klippa sådär 2cm men hon klippte sådär 7cm, uuh. Men ja, det är ju fräscht iallafall... Gick på stan en stund men shoppade bara en BH, hittade ingenting annat än ett par skor som inte fanns i min storkel, suuurt!

När jag kom fram så hände det inte så jätte mycket, pratade med lite folk innan jag och den finaste gick och la oss tjugo i tio. Vi låg och pratade i över en timme, super mysigt!

Idag börjar etologi veckan, vi skulle till en början beteende studera råttor men bytte till att se hur kalvar reagerar på nya saker.
Nu ska vi springa ner och äta, kanske uppdaterar lite senare eller imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0