oncontextmenu="return false"

precis pratat med det finaste i mitt liv, imorgon är det tre månader sedan det blev vi

Nu ska jag gå och lägga mig, mår illa, hoppas att det lugnar ner sig när jag får sova lite.

Den här veckan är ingen vanlig vecka,
Imorgon har vi vanliga lektioner, alltså HISTORI från halv ett till fyra.
På tisdag är det bio som gäller på morgonen, ska se BOY A. Halv ett är det matte och klockan 3 är det ÖKNALOPPET.
På onsdag åker vi till VRETA och kommer tillbaka på fredag eftermiddag.

På vreta ska vi sköta grisar, eftersom vi inte har några grisar på ökna får vi åka till vretaskolan i linköping. Ska åka med Clara, Michaela, Frida, Rami och Philip. Hoppas på roliga dagar där borta!
Tar med kameran men kan inte lova att det blir några bilder!

Så med det här inlägget säger jag godnatt, skriver på igen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0