oncontextmenu="return false"

puss på dålig uppdatering!

Har inte haft tid att uppdatera någonting på ett tag, förra helgen va min älskade grabb här så hade fullt upp att hålla reda på honom *blink*

Den här veckan har iallafall vart urdålig och underbar på samma gång.
Har inte hänt så mycket, på kvällarna men i onsdags klev vi upp halv fem, åkte ner till Elmia i Jönköping - FETT BONDIGT! Insåg att jag har valt totalt fel linje. Vill nog kanske bli lite bonde hallå! Fast får väl gifta mig med min bondpöjk så löser det sig, hihi.

På vägen hem från Elmia satt alla bönder och kåtade upp sig på traktorer, GALET! Jag fick inte sova för att Björn tyckte att jag skulle lära mig nånting, blev sur och vände på mig och somnade iallafall. När jag vaknade drygade han super mycke, tror inte han va beredd på mitt nyvaknade humör men man ska inte dryga med mig när jag precis har vaknat helt enkelt.

Blev en super mysig dag med världens bästa Hanna Falk och Charlie Lind, bondungar!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0