oncontextmenu="return false"

solen skiner och det ligger ett litet leende över mina läppar

Jag är snart klar för att rulla in mot stan. Klockan ett ska jag vara hos tandläkarn och efter det ska jag och mamma rulla vidare till erikslund. Jag ska titta på skor, i år ska jag inte vandra runt i convers hela vintern. Hoppas på att kanske hinna med en liten shoppinrunda också eller kanske en tur till IKEA, finns det nånting mysigare än att bara gå runt på IKEA? Skulle inte tro de.

Sen ska jag iallafall träffa världens bästaste!

Så grymt snygg bruuud!♥


Kommentarer
Postat av: Therese

men ja. fan va ful bild.

menkåmkåmkåm hit <3

2011-10-31 @ 14:49:23
URL: http://oronsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0