oncontextmenu="return false"

sugigare dag får man leta efter

Den har dagen suger verkligen grymt hårt! Är grymt trött, orkar inte skriva mer och har sådär femhundratrettioåtta punkter kvar att skriva ungefär, okej det är tre punkter kvar men det är ungefär samma sak! Kommer inte alls kunna redovisa imorgon, lixom hallå? Allting går åt skogen!

Nu kommer vi till det positiva...................

Ah men ni fattar!

Måste plugga typ hela kvällen, ååh, jag som är trött och typ vill sovaaaa! Tårar i ögat...
Men imorgon är det fredag, orkar jag kämpa mig igenom hela dagen så blir det nog fint! Åker hem till tuna och min finaste följer med! Therese och jag ska ut och leka med kameran är det väl tänkt och så får vi väl se vad som händer, ska ut och pussa på hästarna en sväng, får se om jag rider nånting eller om jag hoppar över det. Vill ju vara med det finaste också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0