oncontextmenu="return false"

underbara dagar!

Idag vaknade jag ochTherese vid sådär 10, tog oss upp på nått sätt och åt frulle innan vi gjorde ingenting som vanligt. Bestämde att jag och Emelie skulle ut en sväng med hästarna, så vid sådär 12 åkte vi ut. Var helt galet underbart! Vi rejsade på åkrarna och red fint på vägarna, Chasmir dummade sig lite med Emelie men gick super fint på slutet innan vi busade på sista åkrarna hem! Miio gick super hela vägen och på slutet taggade hon till ordentligt, helt sjukt hur underbart det kan vara!

Efter stallet åkte jag och mamma ut till mormor och la blodspår. Myran gick super i början men sen hände nånting, vet inte riktigt vad som hände. Hon la sig ner i spåret. Mamma bar henne en bit eftersom det var högt gräs, sen stog hon still och tittade på oss, mamma sa åt henne att ta upp spåret igen men hon bara fortsatte titta på oss, när jag sa åt henne att ta spåret hoppade hon upp och tog upp spåret igen. Hon var jätte konstig sen när vi kom in så mamma tror att det är livmoderns som spökar igen, usch. Så vi får titta upp det och hoppas på det bästa helt enkelt.
Irma gick som en gud idag, jag blev jätte förvånad! Hon var super taggad innan och tog spåret på en gång utan några problem. Hon gick spåret som att det var något hon gör varje dag, helt sjukt hur kul det var!

´
Nu ska vi försöka komma ut lite oftare, är verkligen super taggad på att ta upp spårningen! Är helt galet kul och se henne så glad och då blir jag ännu gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0