oncontextmenu="return false"

underbart med bästa

Igår åkte jag och Emelie ut och red runt halv tre, galet underbart! Miio gick super, lite småbråk i början men det släppte efter en ordentlig trav. Chasmir bråkade med Emelie och ville inte alls lyssna, jag satt upp och hon gick som en giraff! När jag rättade till henne började hon hoppa på stället och skulle inte alls lyssna. Men efter lite trix så släppte hon sin tjuriga sida och gick riktigt bra. Vi bytte hästar igen och Emelie fick till Chasmir riktigt bra hon också så vi nöjde oss med det och skrittade på långa tyglar hem. Vi va ute ungefär två timmar och när vi kom tillbaka var det mörkt.

När vi kom hem hoppade jag in i duschen och så kom Therese över och efter ett tag trillade Emelie in genom dörren. Myys! Blev en hel knasig kväll, tittade på Allt för min syster

Satt och småböla till den.

Följde med Emelie hem runt 1 nånting och sen satt jag och Therese i köket, vi pratade och drack hallonsaft, hihi. Pratade om allt mellan himmel och jord och runt sådär två halv tre spårade det totalt. Vi släckte lampan runt halv 4, inte okej *blink*

Idag vaknade vi runt halv 1 och har inte gjort ett dugg vettigt! Nu ska jag försöka ta tag i matten iallafall en timme, sen så ska jag packa till Vreta, duscha och sova - skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0