oncontextmenu="return false"

vad gör jag uppe nu? jag vet faktiskt inte...

Åh herre, klockan är typ 20 över 1 och jag är vaken! Vad är de för fel...?

Ridningen gick helt okej, skriver om det imorgon och slänger upp lite bilder på mina fina♥
Efter massa trassel drog allting ut på tiden så va hemma runt typ 6? Jag och Therese hade tänkt fota men så blev det inte, sadface! Men huvudsaken är att jag fick träffa bruden (k) Vi pratade lite, sen runt 9 träffade vi Emelie, har inte träffat henne på flera år! Supermysigt!

Nu har vi väl typ nyss kommit in från en knasig kväll ute, haha! Är nog bäst att inte nämna allting som hände ute i mörkret, ha-ha-ha. Vi lämnade Emelie hemma och nu ska Therese krypa ner i sängen och jag ska ta en snabbdusch och sen krypa ner i en uppvärmd säng, puss på de!

Dumma jag glömde kameran, dum-dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0