oncontextmenu="return false"

ännu en kväll som jag ska krypa en ensam under täcket...

Men imorgon har jag dig, mitt hjärta!♥♥♥

Nu har jag gjort mig iordning, vädrar så att det inte är allt för varmt, så nu ska jag tända ljus och krypa ner under täcket, tända ljus och läsa en bok. Boken ska vara läst och klar vecka 37 på torsdag så då kan jag lika bra ta det när jag ändå inte kan sova, skriet från vildmarken är faktiskt helt okej. Trodde inte att den skulle vara så bra men jag har inte tröttnat på den helt än! Ska ladda ner filmen sen när jag har läst klart den, den ska tydligen vara jätte hemsk... Fast boken är inte så jätte snäll den heller.

Nej nu skriver jag bara en massa konstiga saker så är nog lika bra att hoppa i säng på en gång, hoppas på att internet funkar nu i veckan eller dom andra veckorna så att jag kan uppdatera allt bus som händer.
Om inte får ni ha 4 bra veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0