oncontextmenu="return false"

Dagarna springer iväg

Dålig uppdatering på höög nivå!

Den här veckan har gått jätte fort, mysiga kvällar har inte gjort saken bättre, men jag klagar inte!
I torsdags blev det lite för mycket för mig, att inte få vara själv på 2 veckor blev bara tok mycke! Så gick på engelskan innna jag gick upp och la mig. Frös fast jag hade kläder på mig och mådde jätte dåligt. Men efter mycke vila och lite annat så kom jag upp ur sängen runt 5, sen blev det en super mysig kväll :)

Idag har jag kommit hem, träffat Therese och Emma och nu ska jag och Therese krypa ner under täcket och sova, ska bli riktigt skönt!

Skriver mer imorgon någon gång, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0