oncontextmenu="return false"

den superdåliga uppdateringen fortsätter!

Hihi, ja någon större uppdatering från min sida är det ju verkligen inte! Och det blir inte bättre!

Nu ska jag snart upp och packa inför helgen, vänta på att mamma och pappa ska komma hit mer husvagn och hela köret och så ska världens bästa grabb komma hem från vreta! Kärlek♥ Har inte träffat honom sen i onsdags, uuh :( Sen när alla är på plats ska vi sätta oss i bilen och åka mot Jönköping! Där är det utställning som gäller. Så i helgen kommer uppdatering suga till max mina vänner! Och på söndag åker jag tillbaka hit så då blir det ingen super uppdatering då heller, hur ska ni klara er? *blink*

Den här veckan har det inte hänt sådär jätte mycke, vi har vart i huset och sprungit runt och busat lite, hihi. Igår spårade kvällen ur totalt med kudd-puffar och lite annat bus, grymt kul hade vi iallafall. Slutade med att vi skrämde simon så att han nästan dog ;)

Men ni får ha en bra helg/vecka, kanske slänger upp nått inlägg nån gång om allting vill funka som det ska, puss♥

Kommentarer
Postat av: tebbe

tack det va snällt sagt! <3<3<3<3<3<3

havee someee fun i jönköping moi friendo!!! :D

2011-09-02 @ 13:17:01
URL: http://atheresep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0